پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان کمک هزینه خدمات ازدواج به مدجویان بندپی
کد خبر: 4189867
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان کمک هزینه خدمات ازدواج به مدجویان بندپی

رئیس کمیته امداد امام(ره) بندپی گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به زوج‌های جوان مددجو پرداخت شده است.

احمد نیک پور،  رئیس کمیته امداد امام(ره)  بندپی،به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد مازندران، احمد نیک‌پور،  رئیس کمیته امداد امام(ره) بندپی، با اشاره به اینکه در کمیته امداد بندپی ۳۴۲۰ خانوار کمک معیشت‌بگیر تحت حمایت قرار دارند، گفت: در راستای رفع مشکل ازدواج مددجویان امداد و کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت یکی از خدمات این نهاد پرداخت کمک هزینه ازدواج است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به زوج‌های جوان مددجو پرداخت شده است، تصریح کرد: گستردگی خدمات کمیته امداد با عنایت به نیازهای مددجویان توجه مردم خیر و نوع‌دوست و تمامی افراد توانمند در جهت کمک به تأمین قسمتی از نیازهای مددجویان لازم و مفید است.

رئیس کمیته امداد امام(ره) بندپی با بیان اینکه کمک هزینه خدمات ازدواج به ۶۶ مددجوی تحت حمایت پرداخت شده است که از این تعداد ۴۷ نفر نوعروس و ۱۹ نفر داماد بوده است، اظهار کرد: در جهت حفظ و تحکیم بنیاد خانواده و آشنایی زوج‌های جوان با مهارت‌های زندگی، آموزش‌هایی در قالب آموزش نوعروسان و دامادهای جوان به صورت مجزا برای این افراد برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha